четвъртък, 28 юни 2012 г.

Добър напредък с глезена - Crutchlow

Cal Crutchlow е сигурен си счупени глезена няма да представляват прекалено много за проблем, когато той races в холандската ТТ при Асен в събота.

Ямаха Tech 3 водачът започва си глезена, когато той забил в събота сутрин практика за домашното му състезание, Британската MotoGP.

Въпреки вредата е обратно на своя мотор за неделя раса Crutchlow и пристигнали от самото задната част на мрежата на шесто място в това, което е цитирана му най-MotoGP момент някога.

От тогава е била получава статуетката третиране в хипербарна кислород камера и носенето на защитно зареждане с надеждата, че са годни достатъчно за този уикенд събитие.

"Моят глезена идва по добро", 26-годишният каза.

"Аз се върнах към остров Ман и използва хипербарна камера там да получи накисване. Това е като чист кислород да намалите накисване за дишане.

"За щастие аз не трябва да има никакви хирургия в него. Както можете да видите в Силвърстоун не ме възпрепятстват твърде много в състезанието, но тя е все още малко болезнен да ходят по, защото тя все още е разбит вътре.

"Аз трябва да носят boot - доста готин зареждане действително - да запазите стъпалото в линия в случай аз отида на нея, защото са повредени или сухожилията."

© Планета спорт

Няма коментари:

Публикуване на коментар