четвъртък, 28 юни 2012 г.

Шпиони "спокойствие" за си бъдещето

Бен шпиони не се пуска слухове за бъдещето си в Ямаха стигнем до него, че той е "спокойна" и "каквото се случи, става."

Позиция в този уикенд холандски TT в Асен, е голям обем размишления за бъдещето на шпиони като американския не успя да изпълни този сезон.

27-Годишният вкара просто 35 точки, в сравнение с му съотборник Хорхе Лоренцо 140, което подтиква слухове, че могат да бъдат номерирани дните му в екипа на Ямаха фабрика.

Добави към това, Лоренцо е наскоро заключени в нов договор докато шпиони е оставени на тъмно какво бъдеще ги си.

Въпреки това американския настоява, той не се пуска, го стигнем до него.

"Това е нормално. Тя е Рейсинг. След като Хорхе подписан, всички, е в голяма надпреварата, и това е, как работи,"той каза пред този уикенд раса в Асен.

"Точно сега всичко, което мога да направя е притеснение за мен и ми Байк и ми резултати. Каквото се случва, се случва, и аз съм спокойна за това. Ние ще отиде за нашия бизнес и получи всичко извършва и нека на падане на карти, където те попадат."

Шпиони, обаче, се търси да се върнете на формуляр този уикенд в Холандия, мястото на провеждане, са били той заявява си единствен MotoGP победа миналия сезон. Но ако той осигурява господстващо победа, както направи по миналия сезон, той може да бъде по-annoyed от щастливи.

"Като се победа това уикенд след начина, по който сезона на връзки, аз ще почти е малко бясна защото не се случва, не всички добри резултати," каза той.

"Не е лош късмет, са били много малко неща, достине, но това е начина, по който тя отива. Вие трябва да напомни на последните 10 години, вие сте състезания и какво сте готови, и нещата не винаги се да планирате. Понякога имате лош сезон, понякога имате лош три раси.

"Последните три или четири седмици, ние съм бил отива по-добри и получаване на много повече доверие с велосипед. Последното състезание на Силвърстоун е доста добър. Ние малко скрива в края, но началото е добро и Байк усеща добре.

"Сега сме отново тук, е един от моите любими песни. Очаквам към този уикенд и просто опитвам да получите друга добри резултати и изграждане на доверие ми."

© Планета спорт

Няма коментари:

Публикуване на коментар