четвъртък, 28 юни 2012 г.

Хопкинс, търси връщане към формуляр

Вредата порази Джон Хопкинс, който казва той е на mend, е убеден като още една стъпка напред, когато серията WSBK посещава Арагон този уикенд.

Езда за отбор на Samsung полумесец Сузуки, 29-ъ дете на сезон е бил blighted от наранявания, които са принудени да пропуснете два кръга на първенството.

Ощетяват си ръка в когато той страда високо друг запис за ъгъл в pre-season изпитване на Филип на средата на месец февруари, американския пропусна отварянето кръг преди в Имола.

Той страда друга вреда на следното събитие в Монца, където масивен високо-страна доведе до счупени кости в десния си крак и разкъсан мускулите в лявата си бедро. Тя също така резултат Хопкинс, са принудени да нямата Донингтън.

Прави завръщането си в Милър моторспорт парк, беше ясно, че американския е все още в много от болката и не го до следващия кръг в Виале, че накрая завършва двете неделя състезания за първи път този сезон.

С този постигане под си колан и неговата годност за нагоре и нагоре Сузуки водачът е надявайки се да включите си успехи около започва в този уикенд Арагон кръг на първенството.

"След изпитванията в Арагон миналата седмица, аз остава в Испания и прекарва известно време в близост до Барселона," каза той.

"Това е страхотно накрая се изравни с някои добри атмосферни, някои почивка и направете някои обучение. Аз swam на всеки ден и намиране го един от най-добрите форми на обучение за мен.

"В изпитванията, Арагон, ние намерен много по-добра база настройка за моята FIXI полумесец Сузуки и, най-важното, направени някои големи стъпки, възвръщането на доверието ми.

"Наистина Харесвам езда на Арагон верига и аз съм гледам напред към отива там отново, с умствената превръщане ми бедните първата половина на сезона в силна и положителни втората половина".

© Планета спорт

Няма коментари:

Публикуване на коментар