четвъртък, 28 юни 2012 г.

Холандски четири таймер beckons за Лоренцо

Хорхе Лоренцо линии за събота холандски MotoGP, целящи да наследи, където Кейси стоунър не е като се направи 4 победи на рязкото.

Стоунър завъртян в Асен 12 месеца преди като конник във форма, но пропуска когато бити от Бен шпиони в единствената състезанието на сезона ще се проведе в събота.

Една година и Лоренцо, който е ниво със стоунър на 42 победи, е човек да победим след испанската ace на Ямаха с намотаване извън победи във Франция, Каталуня и Силвърстоун.

Това изпълнение на формуляр е напуснал човекът от Майорка на върха на класирания на допълнения по 140 точки, 25 точки изчистване на на Хонда световен шампион стоунър.

От на стоунър самотни win тук през 2008 г. той е всички Ямаха, с Валентино Роси win през 2009, Лоренцо една година по-късно и след това шпиони, американския на първи и към дата единственият успех в MotoGP.

"На мястото на вашата първата победа на Гранд при ще винаги са уникални," казва Texan, борещо се този сезон в 11-та в общото класиране.

Той добавя: "Сме имали Старт на година но са направили добро стъпки напред, така че съм уверен, че можем да засилят и да се борим за подиумната този уикенд."

Лоренцо, който подписва на нова пазарна година за две договор с Ямаха преди Силвърстоун, е доставчици за Холандия, където той е спечелил във всички три дивизии.

"Асен с Бърно са песни където аз съм се повечето успех," казва испанският конкистадор.

"Асен е добре за нашите Байк и това ми подхожда езда Нека видим какво ще стане. Нашата цел е да бъде за подиумната всяка раса и ако е възможно да победа."

За стоунър това е австралийски Сбогом на Асен след Шокинг на MotoGP мрежата съобщавайки пенсионирането си в края на сезон на на френското Гран.

Той ще бъде надеждата да отидем една по-добре, отколкото по 2011 г., когато той се състезава въпреки от силно на практика в навечерието на състезанието.

"Сме имали някои големи резултати в Асен, но също и някои много лош такива, така че Надявам се да отидем там този уикенд, бъдат конкурентноспособни и да се избегне щетите, както и миналата година, когато аз боли врата си, което следвана нас за сезона и все още ме причинява проблеми сега," каза той.

"Че травми на врата остава с мен за останалата част от миналия сезон и аз съм все още страда от него," той разказани книгата.

Асен, кръгли седем от 2012 сезон, включва един от най-стрейт пита стоунър да спазват в календара на MotoGP: "вие прекарват доста време на ръба на гумата и за съжаление на нашите Байк в момента това е слаб точка.

"Така ние ще трябва да работят в четвъртък и петък да подобри преди да може да се разглежда себе си конкурентни там.

"С три раси обратно към гърба, важно е да получите някои добри резултати при Асен, Sachsenring и Муджело, Италия, така че ние трябва да остане целенасочени."

© Сапата - AFP

Няма коментари:

Публикуване на коментар