четвъртък, 24 май 2012 г.

F1 тестове напред рокенрол Хооп идея

Традиционно разрушителната формула 1 фенове, които мислите, че тази година стъпка nosed коли изглежда странно може да трябва да поемеш глътка преди разглеждане на последните концепцията за безопасност, се тестват от управителния орган на спорта.

Международният автомобилен федерация (ФИА) казва в четвъртък, то е изпитано Хооп напред рокенрол, метална конструкция, поставени по пред на драйвера, като част от нови мерки, да се повиши безопасността на летателния.

Формула едно коли отдавна са имали Хооп зад драйвера за защита на главата в случай на преобръщане колата, но напред една би защита срещу челен удар върху усилията за каска, причинени от Отскачащи пневматичната гума или отломки.

ФИА е бил предвид различните радикална идеи, включително реактивни изтребители в стил canopies, тъй като на Ферари бразилски Фелипе маса претърпял фатален близо до главата вреди след е ударен от Отскачащи Пролет навес от кола отпред на 2009, унгарски Гранд при.

Тази същата година британски шофьор Хенри Surtees, син на бившия формула 1 шампион Джон, е бил убит след като удря на главата от хлабав колело във Формула 2 състезание на писта Брандс Хетч.

На ФИА институт публикува видео (http://www.institutequarterly.com/06-Video.html) за проверка на титанов фронт рокенрол Хооп, направени и предоставени от екипа на Lotus F1, на летището в Източна Англия.

20 Кг колела и гуми, е уволнен в Хооп в 225kph от оръдие с компресирани азот.

"Защитното фолио си (водачите) глави от отломки и въздействия, сега, е, най-важните област в едноместни безопасност изследвания," казва органа в една статия в последното издание на списание им тримесечни IQ.

"Увеличението на летателния странична защита в 90, маркирани значителна стъпка напред, но живота увреждания, причинени... (маса и Съртис) осветени на потенциално ужасната ефекти, които под отломки все още може да има.

ФИА е вече изпитва покривалото, които стяга, но остава незасегната, така и държач, който отклонени колелото, но сломена, с едно и също оборудване.

"Рол-хоп основно е много добра работа," казва ФИА институт, технически съветник Анди Мелър след статичното изпитване, който шлем зад рокенрол hoop, ако в истински кола.

"Тя е могла да запазите колело, което е далеч от главата на водача. Ние тестват го както изпичане колелото, центъра на автомобила, така и също са го от ъгъл."

"Въздействието дефлирани гумата по време на двете изпитвания," Добави Мелър. "Ние са склонни да се мисли, че е нещо добро - това означава, че колелото не Рикошет толкова. Тя спира много по-бързо, ако можете да Вдлъбнато гумата."

ФИА признава, че предните рокенрол Хооп би "знак драматични визуален отправяне" от фенове са запознати с автомобилите в момента.

Драйвери ще трябва също reassuring, че техните sightlines не се възпрепятства от структурата и повече изследвания е необходимо.

Всяко окончателно решение по всяка от мерките би до правило дейци на спорта, в случай на формула 1 на ФИА техническа работна група и е все още някакъв начин извън.

© Ройтерс

Няма коментари:

Публикуване на коментар