петък, 6 април 2012 г.

Китайски драйвер сънища на F1 с HRT

MA Цин Хуа определя си забележителности става първият китайски в надпревара във Формула 1 след като обявени като член на HRT отбор "програмата за развитие от млади драйвер" в четвъртък.

В сделка, която генерира лихва на награда на следващата седмица в Шанхай, страната град Цин Хуа, довели изостаналите HRT провеждат възможността на 24-годишният изпитване си автомобил по-късно през годината.

"Програма за образуването, разработена от HRT... включва професионална оценка в своята кариера като драйвер, частни изпитвания с коли от различни категории и тренажор изпитвания," базиран на испански отбор, каза в изявление.

"Ако резултатите от партньорството са задоволителни, Цин Хуа може да отнеме до колелото на F112 на формула 1 млади драйвер теста."

HRT са се борят да се конкурира, тъй като те са пристигнали в спорта и, без изпитване си автомобил, преди сезонът е започнал, не успя да се ползват от тази година отваряне раса в Австралия.

Сега те са в трети сезон във Формула 1 все още без точка и с най-стария драйвер състав на началния мрежата в испанският конкистадор Педро де ла Роса и Индийския Нараин Картекиан.

Испанският конкистадор Дани Кло, официално изпитване и резерв драйвер, на отбора е в програмата за развитие на.

Докато е известно време преди китайски драйвер се конкурират за която и да е от водещите отбора, тези бавното края на заградено пространство са дълго да предлага начин в за драйвери за привеждане на спонсорство пари.

"Аз съм много почетен да формират част от програмата за развитие на драйвера на HRT формула, един екип, тъй като, с работата и усилия, тя ще ми позволи да стане първата китайски пилот от формула," Цин Хуа казва в изявление.

"Това е много специален момент за мен и е трудно да се изразят как Щастлив съм. Аз съм сънувах стане пилот от Формула 1, тъй като аз бях много малък.

"Сега най-накрая моята мечта на детството е станала вярно," добавя той. "Управление на автомобил F1 ще бъде най-невероятни опит и ще да работи усърдно, за да го".

Китай е домакин Гранд при от 2004 г., но с моторни състезания в начален там, все още предстои да осигури локален за феновете да получите въпреки огромни потенциални пул от талант.

Холандско американски Хо-пинов Tung е първият китайски национални да се включат във Формула 1 Скудерия състав, когато Рено, сега Лотус, наречен му като официален резерв през 2010 г.

Той също изпитват с Уилямс през 2003, след като спечелва тази година азиатски формула BMW серия. Миналата година, той става първият китайски лицензирано драйвер да се състезават в САЩ Indycar серия.

Цин Хуа печели първенството на Китайска национална картинг на 12-годишна възраст и печели азиатски Формула Рено през 2004 г. Миналата година, той спечелва първенството на китайски Туринг Кар.

HRT казва, те искат да служи за платформа за стартиране на млади таланти като Цин Хуа в формула 1 и е следвал своя напредък, когато той е бил надбягвания в Испания.

"Знаех имал потенциал, но аз бях изненадана със си скорост, безопасност, капацитет на адаптация, отношението и професионализъм," казва екип главницата, Луис Перез-Sala.

"Всички тези добродетели ни правят вярват, че неговото учредяване на програмата ще бъде много положително и ще доведе до плодотворно и трайни отношения".

© Ройтерс

Няма коментари:

Публикуване на коментар