понеделник, 9 април 2012 г.

Хамилтън се казва, че се съгласуваност е ключ за този път

След първата година на вала-главините емоции, с резултатите, за да съответства Люис Хамилтън, каза той е научил на стойността на последователност, след два подиумната в състезания за отваряне на този сезон формула едно Световно първенство.

27-Годишният взема полюс позиция във всяка от отваряне на сезона събития в Австралия и в Малайзия за Макларън, но през трети всеки път.

"Аз няма да откажат че съм разочарован е имала две първи позиции и да не са имали възможност да трансформира от тях победи.

"Но аз предпочитам да си го късмет просто не е на моя страна, както и че тя ще залюлее моя начин рано или късно.

"Аз също мисля тази миналата година е ме научи стойността на съгласуваност

Няма коментари:

Публикуване на коментар