вторник, 28 февруари 2012 г.

Сайкс доволни след кръг един

Кавазаки конник том Сайкс изрази своята наслада след отваряне на световното Superbikes сезон на Филип в неделя.

Бритън започва раса, един полюс позиция, но е накрая изтласкани извън подиумната и завършва четвърти. Раса две е много по-добре като 26-годишният прехвърлени Джонатан Rea Хонда крайния скута да завърши трети

"В състезанието един аз имам добър Старт и раса разстояние I е бил усещане наистина силни всички седмица," казва Сайкс.

"Това е много труден раса от вихъра разпенващ ме и Байк около, но за да бъда честен трябваше да използва главата ми малко и да не се извърши в прекалено много боеве.

"Просто се опитвах да управлявате пространството зад, но за away с четвърто, на релси като този, като се използва същата гуми като момчетата на подиумната, е малко от първи за нас. Тя показва напредъка Kawasaki е направил през зимата. Да Подиумната на последния е наистина отговарят скута и Байк работи много добре през зимата, тестване толкова големи благодарение на екипа на; те са много фокусираните."

Сайкс добави, че открити условия по-строги във втората раса в Мелбърн, но е да се Батлинг с опитни състезател Макс Biaggi, който го ръбове на второ място.

"Раса, две е дори windier от раса, един, но ми вожд на екипажа и отбор промени салдото на Байк и компенсирани за някои неща," Сайкс добавя.

"Със сигурност ние достигнал лимита, но ние бяхме в състояние да поддържа последователна темпове право в края. Имах добри борбата с Макс за няколко обиколки и няколко ъгли.

"Така за далеч с полюс позиция, трета и четвърта в състезания? Аз съм над Луната, защото тази схема никога не е бил силен един за нас в миналото."

© Планета спорт

Няма коментари:

Публикуване на коментар