четвъртък, 24 май 2012 г.

Друга положителна уикенд - Bradl

Стефан Bradl казва, че той е "щастлив" си P7 в Jerez раса, той продължава да научите си плавателни съдове от големи MotoGP велосипеди.

Като печели Moto2 миналия сезон, германската прави стъпката до premier клас с екипа на LCR Хонда и вече партньорството е облагите от награди.

Bradl започва да си сезон осма поставени резултат при Катар расата и отиде един по-добре в Jerez в неделя, когато той привежда колелото си дом на седмо място след интензивна tussle с Димитър Хейдън на Ducati.

"Аз съм много щастлив с този резултат," каза той.

"По време на предварителният скута бях много нервни защото аз помислих, че последната част от пистата е мокрото така промених моите каска козирка и всичко е по-ясно.

"Аз бях в състояние да атакува моята конкуренти от началото на състезанието, но аз намерих го малко рискови така че аз почака малко и след някои обиколки I е борбата с Баутиста и Хейдън.

"Ние правим добре, но Хейдън блокирани ми малко в средата на състезанието и Баутиста измъкна от нас. Когато той е изчезнала започнах си борбата с Ники, което аз се много, особено в последните две обиколки.

"Аз имам някои проблеми с моя дясната ръка, защото това е болки в средата на състезанието и това ми струва малко от време, защото аз трябваше да накарате Байк по различен начин.

"Основно това е друга положителна уикенд ми."

© Планета спорт

Няма коментари:

Публикуване на коментар