четвъртък, 24 май 2012 г.

Шпиони съжалявам за "жалък раса"

Бен шпиони е apologised към екипа си Ямаха след "жалък" неделното в Jerez го вижда 11 място да завърши надолу.

Шпиони има трудна Старт на сезона в Катар, където тежки кряскам унижаваше го 11 място, почти в минута зад съотборника си Хорхе Лоренцо, който печели състезанието.

Texan се надява да навлизането на втората MotoGP събитие на сезона, който се състоя в Jerez това миналия уикенд.

Стартиране шеста от мрежата, 27-годишният погледна твърди, но в крайна сметка е претърпяла драматичен спад извън в темпове.

Той slumped към 11, завършвайки 38seconds раса победител е Кейси стоунър, който е dogged целия път към chequered флаг от на шпиони Ямаха съотборник.

"Не знам наистина какво се е случило," казва шпиони.

"Аз имам до доста добър старт от реда от, но след че аз не е добър чувство с велосипед, това е доста жалък раса наистина за мен.

"Аз съм apologised на екипа и сме имали дълъг събрание за това, което аз е усещане с велосипед.

"Просто не удобни, аз отива като трудно, както можех, но скоростта просто не там.

"Ние трябва да намерите нещо, защото ние можем да видим Yamahas работят добре, но моето усещане с Байк не е голяма.

"Това е лош ден в Службата."

© Планета спорт

Няма коментари:

Публикуване на коментар